Rabu, 14 April 2010

shoppING lg...

Rase2nya bersawang blog aku ni....kesihatan tak mengizinkan n aku bru jer tukar department keje dia kadang masa terlalu tak mengizinkan....tapi kesihatan yang aku pling teruk entah telinga aku sakit...sakit dia nauzubillah hinggakan seluruh anggota bdn belah kiri terasa sakit pling teruk kt kepala bila sentuh je mak ai sakitnya so jawabnya aku bnyk rest ape lg tido merehatkan minda&tubuh....Pergi klinik buat check up sakit biasa je ada apa erk doktor 2 ckp lupa plak tp doktor ckp sakit biasa,,, aku derita hnya Tuhan tahu...berapa minggu je rehat pg keje n blik umah tak buat apa pon bdn len mcm .....ah cuaca skng ni tak menentu pg cerah tengah ari pnas terik belah petang plak ujan smpi ke mlm....kt umah terasa pnas plak hinggakan aku dpt ulser nk seminggu jg bru sembuh mnum air tak yah nk kata kdng smpi 2 mineral water 1.5 ml aku stand by alih2 bila kt ofis asik nk g toilet....hehehe sejuk air pon bnyk hahahaha....

G klinik dpt MC seari jer tp best kepala otak aku ni hahaha amik mc ari jumaat so sabtu,ahad cuti ohhh 3 ari aku dapat merehatkan diri yesss suka2 ......dlm pada cuti sempat lg aku g shopping actually tak plan pon ingat nak beli laptop....tp hanset aku ni asik hang (jammed)bila org call da angkt tapi minute tak bergerak....n say HALLO la pemanggil tak dngr aku ckp apa...handset sony ericson w910i aku ni nmpk cam bru lg tau bru 2 thn guna tp jaga baik punya tp sll JAMMED jer...so aku g PLAZA ALAM SENTRAL sajer jln2 tertarik satu handset ni aku trade in handset sony ericson w910i dpt RM200...piki2 murah sgt plak kdai hnst ni amik tak jd nk trade in.... (-_-) buat hnst spare k...
Ha ni hnset aku tertarik red colour jg....Nokia E63 tp bertahun rase tak guna handset model nokia so function dia kdng blur nk guna....

suka jg hnst ni coz da WI FI best2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan