Rabu, 24 Mac 2010

CUTI rest




Beberapa ari nie bdn asik terasa kurang selesa rase2nya nk demam kot yelah asik kene ujan jew bla blik keje....semalam terasa mlas nk pg keje kebetulan air xde ntah umah sewa ni sll wat mslh blur aku plan nk cr bln depan dkat subang senang nk pg mana2...kena abiskan deposit klu dok bln ni gak nk cr umah sewa snang xler aku bngun awal pg....ehehehe bkn mlas ler nk demam gak plan nk pg jmpa doktor tp mlas nk lyan demam so seharian aku tido hehehe...
_____________________


_____________


_________


_____


_


MLM minggu ritu pg shopping kt klcc mula2 nk g putrajaya tngok belon pnas bleh gak naik tp comform ramai giler so lenkali pg kebetulan ujan lbat plak area shah alam jd offcoz aku xpg tukar plan plak petang lpas tengok cerita korea ntv8 kul 5pm da grak g klcc msa OTW 2 lalu federal highway kete kenari ni mmng wat bengang yelah da 2 drive ntah hapa2 myusahkan&membahayakan pemandu lain tengok video yg smpat gak aku rakam layan jer.....


Actualy aku nk share ngan korang aku menyopping kt KLCC duhai tak phm caner dia kira discount 70% ke ada charge yg t'sembunyi tak sempat plak aku nk scan resit 2 coz aku bengang giler blur arghhhhh 5 helai bju PADINI jer bknnya branded sgt biasa jer kan ; ( kena RM265 something ,ingat org kaya ker aku g KLCC coz ada berkenan one set bag&handbag vinci aku da cr mna2 tmpt vinci tak da plak psal rambang mata ngan discount hah bru t'kena padan muka....

_________________

_______________

___________

_______

____

__

_


Lpas dr KLCC bru aku pg I city dekat SHAH ALAM seksyen7....










Cantikkan klu ade masa 2 pg ler sna free jew 1st time ngok tmpt 1M'sia ada kt sna hehehehe.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan