Jumaat, 19 Mac 2010

Jom JAGUH

Entah kesempatan sblm tido nk jenguk blog xde da ari2 blik lmbt smpi umah pon kelam kabut lg nk masak apakn daya hnya smntra....jer hehehe aku dah pon wat pelaburan 2 rasa syng keje btahun saving ciput je apa xmenyopping je lbih..ni dia plaburan aku skit je tp xpe 4 future jg kan ALhamdulilah drpd xde lngsung 4 info msuk ler website maybank yea http://www.maybank2u.com.my/WebBank/asbrepymt_table.pdf or call customer services untuk info lbih detail.
Rindu plak aku nk blik keje 5.30pm yelah bkn pa nk mengelak traffic jam....n smpi umah awal bnyk lg benda aku bleh wat bru ku rasa xltih sgt xdenya kelam kabut da....so skrng sll kuar ofis dlm 7.10pm cuaca cerah lg sempat lg ku amik pic..



sekitar 7pm cuaca kt subang...

Tol sunway lengang lg x jam yahoooo.suke3x

'

''

'"
smpi kt subang aduhhhhhhhh ;(

Hujan plak btambah jem lg...arghhhhhhhhhhhhhhh
Malas nk layan jem ni g msuk shopping komplex summti singgah sat kt MPH beli ler buku ni..Actually da lma xbca buku ntah rasa pening ....tp penulis buku ni my favorite so kena jg layannnnn...

Agak2 brp ari ler aku habiskan baca buku ni erk (-_-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan